DMDR Voordelen

Direct mail biedt tal van voordelen. Waaronder gepersonaliseerde klantinteractie, hogere responspercentages en meetbare resultaten. In welke sector u ook werkzaam bent, direct mail kan uw marketingstrategie versterken en een directe verbinding met uw doelgroep tot stand brengen.

De kracht van direct mail

Direct mail is een uitstekende manier om klanten te informeren over nieuwe collecties, seizoensgebonden promoties, en speciale aanbiedingen enz. Een kleurrijke flyer of kaart met een exclusieve kortingscode kan klanten verleiden om een bezoek te brengen aan de winkel en gebruik te maken van de aanbieding. Het versturen van post met het logo en uw huisstijl kan hierbij ook uw merkherkenning versterken bij uw klanten waardoor deze sneller en tevreden terugkomen.

Persoonlijke aandacht

Fysieke post gericht aan specifieke personen kan helpen om uw marketingboodschappen persoonlijker, gerichter en effectiever over te brengen. Een gepersonaliseerde brief of postkaart die rechtstreeks in de brievenbus van een klant belandt, straalt een gevoel van persoonlijke aandacht uit. In een tijd waarin digitale berichten vaak worden genegeerd in een overvolle in-box, kan fysieke post een opvallende manier zijn om de aandacht van klanten te trekken en een blijvende indruk achter te laten.

Direct marketing mogelijkheden

Met bijvoorbeeld een flyer, een verhuisbericht of een nieuwsbrief kunnen we naar uw adressenbestand een mailing versturen. Dat kan per post, per email, of een combinatie van beide. Bij een mailing per email kan ook gemonitord worden of deze email ook is aangekomen en geopend. Als dat niet het geval is, kan bijvoorbeeld de flyer of de brief alsnog per post worden verstuurd. Informeer naar de mogelijkheden.

Liever persoonlijk contact?

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?