DMDR Voor wie?
Direct mail is een goede marketingtool die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en in elke sector. Van kleine lokale ondernemingen tot grote internationale corporaties, direct mail helpt bij het bereiken van doelgroepen met gerichte, tastbare communicatie die resultaten oplevert.
Fysieke marketing
Zo biedt DMDR graag zijn diensten aan theaters en toneelgezelschappen aan. Ondanks het online tijdperk hebben theatergezelschappen nog steeds een voorkeur voor het versturen van fysieke marketingmaterialen naar theaters. Grotendeels omdat fysieke marketingmaterialen een blijvende indruk achter kunnen laten. Met kleurrijke posters en flyers kunt u de essentie van de voorstelling vangen en potentiële bezoekers uitnodigen het theater voor de betreffende voorstelling te bezoeken.
Direct mail zorgt voor directe zorg
DMDR is uw specialist in het verzorgen van patiëntencommunicatie. Door optimaal te communiceren bereikt u een goede interactie met uw patiënten. Periodiek contact wordt door uw patiënten erg op prijs gesteld. Het versturen van bijvoorbeeld een nieuwsbrief of een praktijkfolder, kan veel vragen van uw patiënten beantwoorden. U kunt hiermee ook de belangrijke zaken die in uw praktijk spelen toelichten en verduidelijken zoals het verhuizen van uw praktijk of een nieuwe arts.
Uw visie voor Direct mail
Als het om opticiens gaat, draait marketing niet alleen om het verkopen van brillen. Zo kunnen opticiens bijvoorbeeld marketing gebruiken als een middel om bewustzijn te creëren over ooggezondheid en het belang van regelmatige oogcontroles. Direct mail vergroot zo ook de mogelijkheid voor u om nieuwe klanten aan te trekken en de algehele zichtbaarheid van uw winkel te vergroten.